La Coalició Compromís és una cooperativa política formada pel BLOC, Iniciativa, els Verds i les persones adherides al projecte. Arreu de tot el País Valencià hi ha col·lectius que representen aquesta cooperativa, homes i dones compromeses amb els problemes que els envolten, homes i dones implicades en els moviments socials per a poder canviar a millor el món que els envolta.

A Rafelbunyol el BLOC-Compromís té tres representants a l’Ajuntament i un col·lectiu de gent plena de ganes, forces, motivació per a demostrar que hi ha més maneres de fer política lluny del clientelisme, el bipartidisme i la corrupció. El nostre principi és que la política està al servei de les persones. El nostre col·lectiu som gent compromesa amb el poble, la comarca i el País. Una colla de persones que no es conformen amb l’estat de les coses i volen ser protagonistes del present i del futur. Som nacionalistes perquè ens estimem la nostra terra, la nostra cultura i la nostra llengua. Apostem pel poble valencià i ens sentim valencians i valencianes.

Estem a la vostra disposició per escoltar-vos i per a dur al Ple de l’ajuntament tot allò que considereu necessari. Vos deixem el nostre correu electrònic per a contactar amb nosaltres:

bloc-compromis@rafelbunyol. es